در انتهای افق

شعرگونه هایی از سمیع تمنا هروی

در انتهای افق

شعرگونه هایی از سمیع تمنا هروی

شور شکوفه


تقدیم به همسرمهربانم،


محو تماشای توام ، ای آن که رویای منی
بی خود ز دنیای خودم ، زیرا که دنیای منی

با جلوهء جادوی تو، محراب من ابروی تو
ماوا کنم در کوی تو ، چون عشق و ماوای منی

با مهر تو افسون شدم، چون جان ز تن بیرون شدم
قیسی بودم مجنون شدم، زان دم که لیلای منی

شیدا شدم زافسون تو، دل بسته و مجنون تو
من وامق مفتون تو ، تو همچو عذرای منی

واز عشق تو فانی شدم، بهر تو قربانی شدم
من شیخ صنعانی شدم، تو دخت ترسای منی

گیسوی مشکین فام تو ، دل را نماید رام تو 
چون یوسفی در دام تو ، همچون زلیخای منی

دل بسته ام با شور تو ، بشکفته اندر نور تو 
بینا تویی من کور تو ، هردم تمنای منی

 

 30 آگست 2014- رجاینا ، کانادا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد